Floral Mask Lavender Mask Purple Murah

Brand: Dian Legacy Sdn Bhd

Product Code: DPX002

Availability: Out Of Stock

Price: RM39.90
  • 2 or more RM35.00
ALA-ALA FACIAL EXPRESS GITU..... 
TAK PAYAH PICIT2 LAGI.....


eee tgk tu..whitehead / blackhead berdiri tegak
mencanak macam telur lalat...

pernah tgk telur lalat ?? kotor kan

macam tu la muka kite ni

tengok luaran selalo tak nampak

tp kalau dah pakai.. tarik

ramai yg terkjut !

haaaaaa...nak tau tak ???

--> FLORAL MASK LAVENDER <--


Lelaki & Perempuan pon boleh pakai tau...

sms/whtsp 012-3959266 

atau

PM INBOX : https://www.facebook.com/messages/648187898530118

Feeling rilex dengan haruman LAVENDER. Kalau sebelum nie muka BERMINYAK/OPEN PORESS. Kulit muka lemas dengan WHITEHEAD/BLACKHEAD.

Sekarang tiba masa kita VACUUM muka smpai bersih licin tanpa belas kasihan. Hehe.

100% tak sakit macam pakai MASK HITAM/PUTIH yang lain. Leleh air mata macam tengok pilem HINDUSTAN pulakk. huhh.

Pertama kalinya mask purple di Malaysia. WOW !
Lepas pakai FLORAL MASK,
kulit terasa Macam........

Comel Je Macam Cantik Je. HEHE Super Duper!


FUNGSI FLORAL MASK LAVENDER :
- melindungi kulit dari pencemaran, dengan tindakan yang lembut tanpa menipiskan kulit.
- sangat efektif untuk menanggalkan sel2 kulit mati, kotoran degil, bintik2 hitam dan putih dari liang pori kulit.
- membantu mengawal masalah kulit berminyak
- detoksifikasi kan kulit wajah, hapuskan toksin punca jerawat serta bertindak meransang penghasilan tisu-tisu baru yang lebih sihat
- disarankan untuk kulit sensitif dan berjerawat.


KEISTIMEWAAN FLORAL MASK LAVENDER :
- Produk HALAL, keluaran bumiputera Muslim
- Satu2 nya serta yang pertama di Malaysia, masker (peel off) yang berwarna ungu dengan haruman lavender yang menyegar dan menenangkan.
- Kesan yang pantas, dalam hanya 30 minit kulit muka anda bebas bintik2 hitam/putih degil, selain merawat dan menyegarkan kulit.
- Boleh digunakan lelaki dan wanita, sewal usia 12 tahun
- 98% customer mengaku kehebatannya
- Mendapat lebih 200 testimoni pengguna
- FREE dari bahan kimia PARABEN
- Dibuat dengan bahan semulajadi


CARA GUNA FLORAL MASK LAVENDER :
- sapu masker secara lembut dan nipis pada bahagian bermasalah atau pada keseluruhan wajah.
- Biar kering 30 minit sebelum ditarik dari bahagian bawah ke arah atas.
- Rasai sensasi sejuk dan dingin serta kewangian aroma lavender sepanjang pemakaian, dan rasai kelembutan kulit wajah sebaik masker ditanggalkan.
- Gunakan 2-3 kali seminggu untuk hasil berpanjangan..


Apa fungsi utama floral mask ?
Fungsi utama untuk menghapuskan whitehead/blackhead,mengawal kulit berminyak dan mengecut / mengurangkan jerawat

Floral mask boleh kurang kan parut / jeragat ?
Tidak boleh . pakai dlm msa 30 mint.. 1mggu sekali.mustahil parut n jeragat akan hilang bgitu cpt

Floral mask boleh putihkan kulit.?
tidak boleh.. kami tidak memasuk ejen memutih kedlm masker kerana setgh2 customer suka pakai masker pada tmpt bermsalah saja..contoh hidung..
nnt hidung saja putih.. pp hitam.. jd kuda belang hehe

Apa bahan utama floral mask?
Bahan utama floral mask adalah arang .
Terdapat 7 bahan aktif yang berfungsi untuk membersihkan serta mencantikkan kulit anda

  1. Mempunyai MOISTURE COMPLEX untuk kulit kering dan kusam
  2. Vitamin A, B3, C, E untuk merawat kulit jerawat dan jeragat
  3. Q10 berfungsi menegangkan kulit dan mengurangkan kedutan
  4. HYALURONIC ACID melindungi kulit dari pencemaran dan radiasi uv

 

Umur sy 15tahun ..boleh ke guna floral mask ?
Floral mask boleh di gunakan seawal 12tahun ..dan ke atas,umur 80 pon blh guna

1 botol berapa harga dan berapa kali boleh guna ?
rm39.90 tidak termasuk cas pos..
seminggu penggunaan minima 1 kali
1 botol 50ML / 7-8 kali guna seluruh muka = tahan 2bulan

Floral mask akan buat liang roma terbuka ke ?
Tidak ! tetapi selepas mggunakan ..cuci muka dgn ais mengecilkan semula liang roma

CARA GUNA MACAM NE PLAK ? SUSAH KE ??
 
 
‚Äč

 

CARA GUNA FLORAL MASK LAVENDER :
Cuci muka korang dlu..
Sebaik2nya sebelum penggunaan mask ini, korang gunakan tuala yang  telah disteam atau air suam untuk buka pori2 muka guna topeng pun blh yea..
Sapukan mask dimuka kecuali dibahagian mata, mulut,  dalam masa 20 minit mask ini akan mula mengering,
Apabila  korang  rasa muka korang  seperti tegang, tarik mask yang kering  tadi bermula dari bawah tau !! ingat..

Untuk kesan terbaik, selepas menggunakan mask nie, cuci wajah dgn air dingin.. untuk tutup liang pori yg terbuka..dan kalauada pakai  toner dan diikuti pelembap

TETAPI BAGI YANG MUKA JERAWAT.. TAK PYH GUNA PELEMBAB..SBB IA AKAN MBUAT KAN MUKA KORANG..LAGI BERMINYAK.. DAN BERJERAWAT

Write a review

Note: HTML is not translated!

Rating: Bad Good

Enter the code in the box below:

Best Seller