Sale

Elaikie Soap Murah - Elaikie Soap Murah

Product Code: ELS001

Availability: Out Of Stock

Price: RM70.00 RM45.00
  • 3 or more RM40.00
PENGENALAN MENGENAI APA ITU SABUN ELAIKI
Sabun Elaiki (PROJEK MEMIKAT SUAMI penjagaan miss v) 
Miss v gatal? rasa tak slesa? hilang kawalan kencing? miss V longgar? 
Jom try sabun ni yakin bersih, selesa dan ketat! 
Sabun ni ada kkm, jgn risau.bahan terkandung terdiri 
dari manjakani, dan herba2 terpilih. 
100% Herbal uolss. Mengeratkn hubungan suami isteri dgn sabun Elaiki? 
Mcm mana tu? Apa kebaikan sabun ni? Xde bahan kimia ke? 
Wanita belum berkahwin boleh pakai ke? 
Nak cuba sesuatu produk kna yakin! Nak suami syg pn kna yakin! 
 
 
Bukan saja membantu merawat Ke. Puti han malah menjadikan dia lebih rapat! Segar dan harum sepanjang hari!
.
Gatal2 pun hilang dengan sendiri!!nak buat apa2 aktiviti pun senang rasa tenang!
.
Kalau tak sebelum asyik2 melekit maklumla sekarang ni musim panas!tak perlu lg. tp bila dah guna elaikie terus rasa selesa!sentiasa dalam keaadaan segar!
.
Memperkenalkan ELAIKI SOAP 50gm.. Pencuci wanita yang pertama di malaysia berbentuk sabun bukan berbentuk cecair..Penggunaan Sehingga 3 bulan..
ELAIKI SOAP 50mg Harga asal RM75..Harga Promosi RM60 (Termasuk Pos) SAHAJA UOOLLLS
.ANTARA KELEBIHAN ELAIKI SOAP
>> Melembutkan kulit Bahagian mahkotaa anda
>>Membasmi kuman dan fungus
>> Nyaman dan memberi keselesaan pd mereka yang
kerap berpeluh
>> Mengharumkan anggota celah peha
>> Juga bersifat mengetatkan mahkotaa anda
>> Menghilangkan bau2 yg tidak enak
>> Mengembalikan pH pada mahkotaa anda
>> Ia berubat, dan boleh tahan sehingga 2bulan penggunaan
>> Mahkota akan sentiasa segar dan nyah bau
 

Write a review

Note: HTML is not translated!

Rating: Bad Good

Enter the code in the box below:

Best Seller