Jamu Pengantin Dara Jamu Susuk Dara Murah

Brand: Jamu Susuk Dara

Product Code: JSD006

Availability: In Stock

Price: RM65.00

[ SUAMI TERKEJUT ISTERI KEMBALI DARA ]

Jamu Pengantin Dara = Rahsia Para Isteri Kembali Dara (produk miracle terlaris di pasaran.. rahsia dari tahun 1850an).

Jangan segan² ye.. sesiapa nak mencuba sila PM saya.. InsyaAllah saya akan jawab segala kemusykilan & "keseraman" anda.. jangan risau nama "susuk" tu takde kena mengena dengan sihir atau ilmu hitam ke ilmu putih ke, hanya sekadar nama nak kasi catchy & glamour.. lagipun bersesuaian dengan produk kita yang memerlukan jamu tu di insert/dimasukkan ke dalam miss v.

Kami di SUSUK DARA dah lali dengan soalan² kontroversi & dah tak ambik hati dah, tanyalah apa saja nak tanya.. matlamat kami hanya satu untuk membuat anda gembira, dan suami anda gembira tak terucap, terkebil² , terpinga² & tertanya² .. yang lebih penting dalaman anda bersih, sihat, subur, senang mengandung.. setakat nak kasi ketat & sempit InsyaAllah.. takmo cakap lebih² , anda cubalah try test sendiri.. hehe..

Ramuan :
Manjakani, Akar Serapat, Belimbing Bukit & Garam Supit, Bunga Pakma, Kacip Fatimah & Herba² rahsia lain..

Khasiat :

- Rahim akan terus mengecut.
- Laluan faraj menjadi rapat seperti dara.
- Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
- Bila pertama kali pengunaan, isteri akan merasa seperti nikmat malam pertama.

Siapa yang boleh menggunakannya :

• Wanita yang belom menopous.
• Wanita yang faraj ternganga berlendir & berair.
• Wanita yang mengalami keputihan kronik sehingga berbau.
• Wanita yang mengalami faraj berbau.
• Wanita yang seluar dalamnya basah akibat air dari faraj bukan kencing.
• Gadis yang tiada perawan untuk menipu Malam Pertama.
• Wanita yang rahim kembang lepas bersalin.
• Wanita rahim kembang selepas period.
• Wanita rahim kembang yang tidak datang bulan.
• Wanita yang kerap jimak & suami melepaskan air mani dalam faraj dengan kerap.

Dilarang keras untuk :

• Wanita yang masih belum melakukan hubungan kelamin atau anak dara atau masih dara.
• Wanita yang telah menopous.
• Wanita yang faraj kering (ketika melakukan hubungan kelamin memerlukan bantuan pelincir).

Cara penggunaan :

- Masukkan 2 kapsul kedalam faraj yang ternganga & longgar.

Langkah satu :

- Dalam keadaan mencangkung.

Langkah dua :

- Dengan menggunakan jari 1 kapsul ditolak menggunakan jari sambil menarik nafas.. ke bahagian kanan rahim.. dan 1 kapsul kebahagian kiri rahim.. pastikan sampai betul² ke penghujung yang paling dalam rahim.

- Makan 4 kapsul jamu sebelum tidur dengan 3 gelas air suam.

• Biarkan kondisi ini semalaman tanpa bersetubuh.
• Rahim akan terus mengecut serta merta.
• Dituruti 2 kapsul setiap malam berikutnya sebagai amalan.
• Harus meminum air suam dengan kerap untuk mengelakkan pening kepala kerana jamu ini panas.
• Dibuat terus guna tidak boleh simpan lama kerana tiada bahan pengawet.

Kesan penggunaan :

• Rahim akan terus mengecut.
• Laluan rahim menjadi rapat & berpasir seperti dara semula.
• Bibir faraj akan terus menjadi rapat.
• Bila pertama kali selepas penggunaan.. isteri akan merasa sakit akibat sempit & terlalu rapat, nikmat seperti pertama kali bersetubuh.

Kesan di alami pasangan :

• Mengalami pengalaman bersetubuh seperti dara 100%.
• Mengalami seperti kepala zakar disedut & dikemut.
• Keadaan dinding laluan rahim keseluruhannya berpasir menambahkan nikmat kegelian maksima seperti pertama kali bersama.
• Pencapaian klimaks maksima rasa sempit menyeluruh dari kepala hingga ke pangkal zakar.

Peringatan :

Selepas 72 jam rempah didalam rahim hendaklah dikeluarkan & dibuang..

Info ringkas :

• Ketika rempah yang halus setelah di keluarkan berkondisi seperti tembakau yang bergumpal.. ini terhasil dari sisa kekotoran didalam rahim seperti kotoran, air mani yang sudah lama, sisa² darah haid.
• Kesannya selepas dibuang rempah.. rahim akan menjadi sihat & subur.. haid akan jadi teratur & mudah mengandung.
• Pada zaman dahulu kaedah ini di gunakan untuk membersihkan rahim atau cuci selepas keguguran untuk menarik semua sisa gumpalan darah keluar.. ianya akan dilakukan secara berulang mengikut kuantiti jamu.
• Pernah digunakan dalam kuantiti sedikit untuk mengaburi malam pertama pengantin (zaman perang dulu ramai gadis dirogol tentera asing).

TESTIMONI 1
* Saya dah berkahwin 8 tahun dah.. pernah menjalani pembedahan membuang cyst setelah setahun berkahwin pastu kena menjalani treatment untuk cyst selama setahun (tiap² bulan injek hormon bagi menopous) sekarang ada 2 anak.. pernah keguguran pada usia kandungan mencecah 4 bulan lebih.. perasan setelah melahirkan anak kedua 2 tahun dulu, tak berapa kuat tahan kencing.. mesti terkencing kalau terbersin atau batuk.. sentiasa pakai pantyliner setiap masa selain waktu tidur je.. pastu sakit tumit menyucuk setiap kali bangun tido.. macam ada paku dalam tumit.. doc sarankan kita cucuk steroid kat tumit kalau ubat pain killer tak berkesan.

2 - 3 bulan kebelakangan ni datang lak penyakit "whitening" yang tidak menyelesakan.. kekadang gatal, berbau sikit² & banyak betul cecair tu sampai pantyliner basah.. ada mengamalkan macam² jenis jamu tapi masalah tu macam bertahan je.. tapi tak surut/berhenti dengan immediately.. ada jumpa doctor jugak.. tapi datang balik semua penyakit tu.. bila nampak ramai yang post kat FB pasal JSD ni, hati tergerak nak cuba.. pikir "takpe lah bazirkan RM 65 tu kalau kesannya sama je cam jamu² lain.. mungkin belum jumpa yang serasi".. bila dapat jamu ni, takut pulak nak insert tu.. kang mati katak, sape yang susah !! dah 3 hari dapat jamu simpan dalam handbag je.. tapi bila baca testimoni, macam menarik pulak..1st day insert & makan 4 biji + 3 gelas air suam.. pagi tu perasan miss v cam agak kering.. takde lendir dah tapi kat pantyliner ada warna coklat cam tanda nak datang bulan cam tu.. 2nd & 3rd day.. miss v totally kering.. pantyliner kering kontang.. sakit tumit macam hilang tiba² .. huh !! ajaib masa keluarkan jamu tu, memang terperanjat tengok ada ketulan lendir keras yang macam agar² warna coklat tua beserta ketulan darah beku.. ada kita attachkan gambar.. 4th day sampai hari ni.. kita dah tak pakai pantyliner, pastu boleh masak sambal sambil bersin² kat dapur dengan gembira.. whitening totally hilang.. tapi sesiapa yang tahu boleh bagitahu tak kenape sakit tumit kita dah hilang..? ada kene mengena dengan masalah dalaman kita tu ke..?

Terima kasih tak terhingga kepada pengasas, agen yang memperkenalkan jamu ni .. yang penting suami pun surprise.. sampai dia tanya kita.. ada makan jamu baru ke..? hihihi..

Write a review

Note: HTML is not translated!

Rating: Bad Good

Enter the code in the box below:

Best Seller